17. junij 2020

»Z optimalno rešitvijo problematike odlaganja izkopanega fliša – naravne mineralne surovine – pri gradnji predorov je družba 2TDK našla dodatne prihranke v višini 40 milijonov evrov.«

Družba 2TDK je sporočila, da je našla še za 40 milijonov evrov prihrankov pri projektu gradnje drugega železniškega tira Divača–Koper, in sicer pri odlaganju materiala, izkopanega pri gradnji predorov.

Sorodne izjave

Izjave, ki se vsebinsko morda ujemajo z zgornjo, morda pa ne. V vsakem primeru so zanimive.
15. april 2022

»To je dokaz, da bo drugi tir zgrajen v roku in se bomo leta 2026 že vozili po njem.«

Hevka je izrazil prepričanje o pravočasni dokončanosti gradnje drugega železniškega tira Divača–Koper.
15. december 2022

»Tako, da je luč na koncu predora in konec leta 2026 se bomo vozili.«

Pavle Hevka je podal oceno o pričakovanem zaključku gradnje drugega tira.
8. julij 2024

»Torej, če bomo s tem to zgradili? Absolutno.«

Ministrica Bratušek potrjuje finančno izvedljivost gradnje drugega tira železniške proge.
17. junij 2020

»In prav ta sprememba načina ravnanja z viški flišnega materiala pomeni 40 milijonov evrov prihranka pri projektu drugi tir.«

Flišni material, ki se ne bo porabil pri gradnji drugega tira, se bo skladno s sklepom Agencije za okolje (Arso) namreč lahko odlagal v bližnjem kamnolomu Črnotiče, namesto da bi ga odvažali v doslej predviden 111 kilometrov oddaljen Salonit Anhovo.